NaN year ago
DELETED ACCOUNT๐Ÿ–ค

DELETED ACCOUNT๐Ÿ–ค

6 months
This is me, haven't posted a selfie awhile cause most of them are well how do I put it... interesting๐Ÿ˜‚ and yes I know my fingers are so freakishly long๐Ÿ˜‚
princess๐ŸŒธ

princess๐ŸŒธ

6 months
You're so freaking PRETTTYYYYY
Melanie Edge

Melanie Edge

6 months
You are really pretty omg โค๏ธโค๏ธ
Deleted Account

Deleted Account

6 months
Omg yes you're beautiful more pretty than me ๐Ÿคง
Deleted Account

Deleted Account

6 months
O.M.G. I AM FREAKING GETTING MY BRACES OFF IN A WEEK. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
DELETED ACCOUNT๐Ÿ–ค

DELETED ACCOUNT๐Ÿ–ค

6 months
@princess๐ŸŒธ @Jish and TyJo's Hotness @animalover2006 thank you guys so much ๐Ÿ˜Š
....

....

6 months
look at my selfie if u havent already
DELETED ACCOUNT๐Ÿ–ค

DELETED ACCOUNT๐Ÿ–ค

6 months
@animalover2006 aww don't say that! Don't compare yourself to me, I never had braces but I bet they are a pain in the but.t
Deleted Account

Deleted Account

6 months
Ugh they are but I'm getting my retaomer
Deleted Account

Deleted Account

6 months
Oh my teeth are gonna be all slimy when they're off. Want me to post a picture of them?
Deleted Account

Deleted Account

6 months
Retainer*
DELETED ACCOUNT๐Ÿ–ค

DELETED ACCOUNT๐Ÿ–ค

6 months
@animalover2006 lol sure why not my orthodontist told me I might need a retainer just for the bottom teeth
Deleted Account

Deleted Account

6 months
O.K. I'm posting now
Puppy_Overload

Puppy_Overload

6 months
Beautiful
free.the.turks.๐Ÿโค๏ธ

free.the.turks.๐Ÿโค๏ธ

6 months
You're so pretty!!!
Livi M.

Livi M.

6 months
YOU. ARE. GORGEOUS!!!!!
~Minami~

~Minami~

6 months
Omgosh you're gorgeous! ๐Ÿ˜
....

....

6 months
ur eyes are so big and i am jealous because i am asian
DELETED ACCOUNT๐Ÿ–ค

DELETED ACCOUNT๐Ÿ–ค

6 months
@Jukesl-/ haha yeah they are like popping out of my head
jesse callisto ๐ŸŒ™

jesse callisto ๐ŸŒ™

6 months
You're BEAUTIFUL ๐Ÿ’“