DEMIGOD-INATOR 3000!!!๐ŸŒบ

DEMIGOD-INATOR 3000!!!๐ŸŒบ

6 days ago
HAS YALL WATCHED THE AVENGERS ENDGAME TRAILER 2??? I SWEAR IM CRYING INTERNALLY RIGHT NOW AHHHHH. Credits to original owner. Question of the hour: favorite villain and favorite book?
~Microwaved_Cats~๐Ÿ’—๐Ÿ’›๐Ÿ’™

~Microwaved_Cats~๐Ÿ’—๐Ÿ’›๐Ÿ’™

6 days ago
GASTON FROM BEAUTY AND THE BEAST ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ and ... idk
-หห‹ ๐š›๐š˜๐šœ๐šŽ๐šœ๐šก หŠหŽ-

-หห‹ ๐š›๐š˜๐šœ๐šŽ๐šœ๐šก หŠหŽ-

6 days ago
๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎnice coloring๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ๐ŸŒฎ
Just.A.Random.Person

Just.A.Random.Person

6 days ago
The new trailer is soooo gooood! So is this
persons

persons

6 days ago
idk and just about anything by Rick Riordan
๐Ÿฅ€๐Ÿ–คั•ะฝฮฑั‚ั‚ั”ัั”โˆ‚ั•ฯƒฯ…โ„“๐Ÿ–ค๐Ÿฅ€

๐Ÿฅ€๐Ÿ–คั•ะฝฮฑั‚ั‚ั”ัั”โˆ‚ั•ฯƒฯ…โ„“๐Ÿ–ค๐Ÿฅ€

6 days ago
omg yes when i saw the trailer i was like ahhh๐Ÿ˜ฑ๐Ÿคญand ayeee๐Ÿ˜†so excited for the movie
๐Ÿ’The_one_and_only๐Ÿ’

๐Ÿ’The_one_and_only๐Ÿ’

6 days ago
LOKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII is the best HE DIDINT DIE PLZZZZZZ
Hiccstrid_Fan

Hiccstrid_Fan

6 days ago
I donโ€™t have a favorite book. I love too many๐Ÿ˜‚ As for my favorite villain, that would probably be Hades or Scar
สŸแดแด‹ษช สŸแด€แดœา“แด‡สsแดษด๐Ÿ’š๐Ÿ–ค

สŸแดแด‹ษช สŸแด€แดœา“แด‡สsแดษด๐Ÿ’š๐Ÿ–ค

6 days ago
Loki!!(if he counts as a villain) and the Lord Of The Rings
๐ŸŒŸ๐ŸŒผCat๐Ÿ”ฅGalaxy๐ŸŒผ๐ŸŒŸ

๐ŸŒŸ๐ŸŒผCat๐Ÿ”ฅGalaxy๐ŸŒผ๐ŸŒŸ

6 days ago
Loki!
๐ŸŒŸ๐ŸŒผCat๐Ÿ”ฅGalaxy๐ŸŒผ๐ŸŒŸ

๐ŸŒŸ๐ŸŒผCat๐Ÿ”ฅGalaxy๐ŸŒผ๐ŸŒŸ

6 days ago
No!
BelegCรบthalion

BelegCรบthalion

6 days ago
@สŸแดแด‹ษช สŸแด€แดœา“แด‡สsแดษด๐Ÿ’š๐Ÿ–ค YES A LORD OF THE RINGS FAN BLESS YOU
BelegCรบthalion

BelegCรบthalion

6 days ago
Melkor and anything By J. R. R. Tolkien
DC-INATOR 3000!!!(Reagan)

DC-INATOR 3000!!!(Reagan)

6 days ago
Loki and idk and my boiiii
๐Ÿ’€Nico di rainbows๐ŸŒˆ(2๐Ÿ˜’)

๐Ÿ’€Nico di rainbows๐ŸŒˆ(2๐Ÿ˜’)

6 days ago
uh idk too many and uh idk too many ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿ’€Nico di rainbows๐ŸŒˆ(2๐Ÿ˜’)

๐Ÿ’€Nico di rainbows๐ŸŒˆ(2๐Ÿ˜’)

6 days ago
just look at my bio. all my fandoms r there
โšฝ๏ธ๐Ÿ’™๐Ÿ’š5SOS4LIFE๐Ÿ’š๐Ÿ’™โšฝ๏ธ

โšฝ๏ธ๐Ÿ’™๐Ÿ’š5SOS4LIFE๐Ÿ’š๐Ÿ’™โšฝ๏ธ

5 days ago
Scar or killmonger and I canโ€™t pick
๐Ÿฆ„UnicornASG๐Ÿฆ„

๐Ÿฆ„UnicornASG๐Ÿฆ„

5 days ago
Hmm??I don't really know and The Baby-Sitters Club by Raina Telgemeier I have the entire series!
โ˜ฝ ๐šŠ๐š— ๐šŽ๐šก๐š๐š›๐šŠ๐š˜๐š›๐š๐š’๐š—๐šŠ๐š›๐šข ๐š๐š’๐š›๐š• โ˜†

โ˜ฝ ๐šŠ๐š— ๐šŽ๐šก๐š๐š›๐šŠ๐š˜๐š›๐š๐š’๐š—๐šŠ๐š›๐šข ๐š๐š’๐š›๐š• โ˜†

5 days ago
Loki and The Running Dream
๐ŸŒŒ๐Ÿ’ซ๐Ÿฅ€๐”ผ๐•ž๐•ก๐•’๐•ฅ๐•™ ๐”ป๐•–๐•ž๐•š๐•˜๐• ๐•• 3000 ๐Ÿ”ฅโœจ

๐ŸŒŒ๐Ÿ’ซ๐Ÿฅ€๐”ผ๐•ž๐•ก๐•’๐•ฅ๐•™ ๐”ป๐•–๐•ž๐•š๐•˜๐• ๐•• 3000 ๐Ÿ”ฅโœจ

5 days ago
@DEMIGOD-INATOR 3000!!!โ„๏ธ GAHHHHH ACKKKKK GAHHHHHHHHHHHHHHHHH UGHHHHHHHHHHHHHH I HAVENโ€™T SEEN THE DANG THING!!! ACKKKK GAHHHSHSFAueiwijdjqinjiwjUDJEJJDJWIJDJDJ WHYYYYY -dies- ANNNNYYYWAAAAAY! Lol FAVORITE VILLAIN: OCTAVIAN!!!! (From hoo) And HOO