DEMIGOD-INATOR 3000!!!🌺

2 months ago
Literally me Rn IT MAKES NO sense but it might stay the same hour forever and never have daylight saving again. But idk Credits to original owner. Question of the hour: favorite season and favorite youtuber?

πŸ₯–βš‘οΈΒ‘π—”π˜†! π—²π˜€π—Ό π—±π˜‚π—²π—Ήπ—² XD⚑️πŸ₯–

2 months ago
Love it

Marshmallow.shark

2 months ago
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Marshmallow.shark

2 months ago
Me rn

sugakookie

2 months ago
Lol same.

πŸ₯–βš‘οΈΒ‘π—”π˜†! π—²π˜€π—Ό π—±π˜‚π—²π—Ήπ—² XD⚑️πŸ₯–

2 months ago
@DEMIGOD-INATOR 3000!!!❄️ DIEEEEE SPRING!!!!!! DIEEEE!!! YOUR AS BAD AS AUTO CORRECT!!! (Lol SRSLY THO WHAT IS WITH AUTO CORRECT???) FALL AND STUDIO C OR DUDE PERFECT!!!!! β™₯️🀣 great job btw

sugakookie

2 months ago
Btw I πŸ’œπŸ’œ your artwork!!!😁😁😍😍. It is wonderful and amazing. I can tell that you put lots of effort into it. Keep up the amazing and beautiful work πŸ˜‰πŸ˜β˜ΊοΈ. I can’t wait for your future posts!!!β€™πŸ’œπŸ’œπŸ’œπŸ˜ŠπŸ˜Š

πŸ’€NicΓΈ Di RainbΓΈws🌈||-//

2 months ago
I live in Arizona and we don't have daylight savings time 😁*smug face*πŸ˜‚

πŸ’€NicΓΈ Di RainbΓΈws🌈||-//

2 months ago
fall and drawingwiffwaffles and tamakaya

πŸ₯–βš‘οΈΒ‘π—”π˜†! π—²π˜€π—Ό π—±π˜‚π—²π—Ήπ—² XD⚑️πŸ₯–

2 months ago
@πŸ’€Nico di rainbows🌈(2πŸ˜’) YOU ARE A LUCKY CHILD😩😩 lolll Arizona be niceee

.....

2 months ago
season- winter youtuber- pewds and cristine the holo queen

LOLAtCatsDancin13⭐️CONTEST

2 months ago
Love it! I totally agree!

LOLAtCatsDancin13⭐️CONTEST

2 months ago
I love Summer! I just love the heat and hate the cold!

πŸ’€NicΓΈ Di RainbΓΈws🌈||-//

2 months ago
@πŸ”₯✨Empath Demigod 3000⚑️🌌 πŸ˜‚πŸ˜‚idk it's really hot πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

πŸ₯–βš‘οΈΒ‘π—”π˜†! π—²π˜€π—Ό π—±π˜‚π—²π—Ήπ—² XD⚑️πŸ₯–

2 months ago
@πŸ’€Nico di rainbows🌈(2πŸ˜’) mmm that IS tuff tho...

Lunamoon letsplay

2 months ago
Winter and stacyplays

I’m SHANA πŸ™πŸ½πŸ€©βœπŸ½πŸŽ€πŸ’°πŸ’—πŸŽΆ

2 months ago
Nice πŸ‘πŸ½

LUKEY BOI

2 months ago
@DEMIGOD-INATOR 3000!!!❄️ where r u from? Cause I don't know him many countries do day light sayings 😞 πŸ‡¦πŸ‡ΊπŸ‡¦πŸ‡Ί Anyways this is totally me, πŸ˜‚πŸ˜‚

That British Fangirl

2 months ago
Lol. Summertime and Jaiden animations...I love cartoons, so yeah

πŸ₯–βš‘οΈΒ‘π—”π˜†! π—²π˜€π—Ό π—±π˜‚π—²π—Ήπ—² XD⚑️πŸ₯–

2 months ago
@❄️STRANGE CHILD 2210❄️ 😱😱😱 NOW I NEED TO KNOW!! HOE MANY COUNTRIES ACTUALLY HAVE DAY LIGHT SAVINGS??? You’ve made me think and it hurts my brain...lol jk but good question!!